Propagace klubu na sociálních sítích
Sociální sítě jako efektivní nástroj pro oslovení široké veřejnosti a propagace vlastní práce
Tipy na propagaci klubů na sociálních sítích:
Obsahový plán a kalendář = stanovení strategie, kdy a jaký obsah budete na sociálních sítích publikovat:
- Přehledný program zápasů (dospělí / ženy / mládež) / představení jednotlivých týmů, odkazy na historické milníky a "klubové" / "týmové" příběhy
- Sdílení událostí / pozvánky na utkání / pozvánky na společné klubové akce
- Zápasový obsah: výsledkový servis / fotografie / videa / "Live" obsah z utkání / klubových událostí = vizuální content jako efektivní prostředek pro získání pozornosti na soc. sítích
- Nadčasový obsah: představení klubu jako významného "hráče" pro místní municipalitu, historický odkaz
- Aktivní zapojení hráčů / členů klubu: zahrnutí do propagace klubu samotné hráče / členy klubu. Sdílejte jejich příspěvky, fotografie a videa, což může pomoci budovat osobní spojení mezi hráči a fanoušky.