Sociální sítě jako efektivní nástroj pro oslovení široké veřejnosti a propagace vlastní práce

Tipy na propagaci klubů na sociálních sítích:

Obsahový plán a kalendář = stanovení strategie, kdy a jaký obsah budete na sociálních sítích publikovat:

  1. Přehledný program zápasů (dospělí / ženy / mládež) / představení jednotlivých týmů, odkazy na historické milníky a "klubové" / "týmové" příběhy
  2. Sdílení událostí / pozvánky na utkání / pozvánky na společné klubové akce
  3. Zápasový obsah: výsledkový servis / fotografie / videa / "Live" obsah z utkání / klubových událostí = vizuální content jako efektivní prostředek pro získání pozornosti na soc. sítích
  4. Nadčasový obsah: představení klubu jako významného "hráče" pro místní municipalitu, historický odkaz
  5. Aktivní zapojení hráčů / členů klubu: zahrnutí do propagace klubu  samotné hráče / členy klubu. Sdílejte jejich příspěvky, fotografie a videa, což může pomoci budovat osobní spojení mezi hráči a fanoušky.