Další možnosti propagace klubu na regionální úrovni

  1. Spolupráce na místní úrovni: vlastní online / outdoorová kampaň - letáky / plakáty s propagací vlastních klubových akcí (zápasy, náborové kampaně)
  2. Vytvoření vlastního newsletteru = emailový zpravodaj s možností efektivního oslovení vaší cílové skupiny
  3. Spolupráce s lokálními médii a visibilita klubu ve veřejném prostoru: tisk / rozhlas / regionální zpravodaje  
  4. Pořádání klubových besed = přímé zapojení fanoušků / klubových členů / rodičů a možnost získání efektivní zpětné vazby
  5. Oslovení a spolupráce s místními municipalitami / vzdělávacími organizacemi (školky, školy) = prezentace vlastní práce, informoace o klubových akcích (nábory, pozvánky na utkání, výroční členské schůze...)
  6. Oslovení místních firem a společností pro možnost vzájemné spolupráce = sponzoring, vzájemná spolupráce, možnost efektivního propojení lokálních firem a jejich visibility v rámci klubového prostředí (prezentace značky firmy na reklamních bannerech, dresech, stadionu, webu, sociálních sítích klubu)