FAQ (Časté dotazy)
Časté dotazy z platformy TVCOM
Kamera umožňuje přijímat internetový signál z datové sim karty. Co k tomu potřebuji vědět?
-
Datová simkarta musí být pouze datová, bez telefonního čísla a odemčená.
-
Může být samozřejmě 5g!
-
Hodnota stáhnutých dat, cca 120 GB/měsíc
-
Minimální doporučená rychlost stahování je 10 Mbit
Zkušenost z praxe: Datovou SIM kartu, je potřeba ji nejdříve strčit do telefonu, aktivovat, zbavit PIN kódu - jinak ji kamera nevezme
Kdy mám začít natáčet?
Nejlépe 15 minut před utkáním, nejpozději 5 minut před utkáním. Zobrazení záznamu na fotbal.cz, či na stránkách TVCOM se vždy zobrazí 5 minut před nastaveným začátkem utkání. Pokud si chci zkontrolovat správnost vysílání, musím přes aplikaci Skóre.
Spustil jsem stream a nevidím záznam v aplikaci Skóre
Při spuštění streamování z VEO kamery se signál objeví v aplikaci Skóre cca s 2 minutovým technologickým zpožděním
Kdy mám volat podporu
- Spustil jsem z mobilní aplikace VEO stream
- Pokud tento krok dopadne OK, lze předpokládat správné nastavení kamery (kalibrace), automatický test připojení na internet
- Pokud jsem spustil stream a měl bych vidět vysílaný záznam v aplikaci SKORE
Pokud jsou splněny výše uvedené body a nevidíte vysílaný záznam, je pravděpodobně problém v některém ze systému a následně by se měla kontaktovat podpora
Kontakty: Kontakty platformy
Kde zjistím plánované aktualizace VEO
Jaké mám další možnosti k uchycení kamery?
- Příklady, jak uchytit kameru na stadionu. Kamera je přenosná, a lze dokoupit alternativní držáky
- Možnost zajištění držáků se prosím obracejte na zástupce VEO, viz kontakty: Kontakty