FAQ (Časté dotazy)

Časté dotazy z platformy TVCOM

Kamera umožňuje přijímat internetový signál z datové sim karty. Co k tomu potřebuji vědět?

  • Datová simkarta musí být pouze datová, bez telefonního čísla a odemčená.
  • Může být samozřejmě 5g!
  • Hodnota stáhnutých dat, cca 120 GB/měsíc
  • Minimální doporučená rychlost stahování je 10 Mbit

Zkušenost z praxe: Datovou SIM kartu, je potřeba ji nejdříve strčit do telefonu, aktivovat, zbavit PIN kódu - jinak ji kamera nevezme

Kdy mám začít natáčet?

Nejlépe 15 minut před utkáním, nejpozději 5 minut před utkáním. Zobrazení záznamu na fotbal.cz, či na stránkách TVCOM se vždy zobrazí 5 minut před nastaveným začátkem utkání. Pokud si chci zkontrolovat správnost vysílání, musím přes aplikaci Skóre.

Spustil jsem stream a nevidím záznam v aplikaci Skóre

Při spuštění streamování z VEO kamery se signál objeví v aplikaci Skóre cca s 2 minutovým technologickým zpožděním 

Kdy mám volat podporu

  • Spustil jsem z mobilní aplikace VEO stream
    • Pokud tento krok dopadne OK, lze předpokládat správné nastavení kamery (kalibrace), automatický test připojení na internet
  • Pokud jsem spustil stream a měl bych vidět vysílaný záznam v aplikaci SKORE

Pokud jsou splněny výše uvedené body a nevidíte vysílaný záznam, je pravděpodobně problém v některém ze systému a následně by se měla kontaktovat podpora

Kontakty: Kontakty platformy

 

Kde zjistím plánované aktualizace VEO

 

Jaké mám další možnosti k uchycení kamery?

  • Příklady, jak uchytit kameru na stadionu. Kamera je přenosná, a lze dokoupit alternativní držáky
  • Možnost zajištění držáků se prosím obracejte na zástupce VEO, viz kontakty: Kontakty