„PENNY do českého fotbalu vstoupilo poměrně nedávno a s partnerstvím na nižších úrovních projevilo spokojenost. Po pozitivních jednáních došlo k zásadnímu posunu na nejvyšší úroveň. Český fotbal neměl generálního partnera čtyři roky, poslední partnerství skončilo v období našich předchůdců. Přivést generálního partnera bylo strategickým cílem současného vedení a zejména v úvodu našeho mandátu jsme se museli potýkat s dědictvím reputačního rizika. Nové partnerství je nejen potvrzením bonity českého fotbalu, ale i správnosti nastolené cesty k obnově důvěry,“ poznamenal předseda FAČR a představenstva STES Petr Fousek.

„Česká reprezentace nechyběla ani na jednom z evropských šampionátů a postupem na ten letošní opět dokázala, že si český fotbal drží svou vysokou kvalitu. Češi dali fotbalovému světu známou českou uličku a všude znají proslulý dloubáček. Věřím, že i letos budou fotbalisté bavit všechny Čechy u televizí, rozhlasových přijímačů, ve fanzonách nebo přímo stadionech v Německu. My se všemi kolegy v PENNY jim budeme společně držet palce,“ řekl generální ředitel PENNY Florian Naegele.

Národní tým neměl generálního partnera od roku 2020. Nové představenstvo společnosti STES, která coby dceřiná společnost FAČR spravuje obchodní a marketingová práva reprezentace, si proto stanovilo zisk partnera na nejvyšší úrovni za strategický úkol.

„Jsem rád, že úroveň generálního partnerství nyní zaujme řetězec PENNY, který se profiluje jako výrazný český prodejce. Spojení české reprezentace a PENNY je logický krok, ze kterého mohou těžit obě strany. Navíc jsme si spolupráci úspěšně vyzkoušeli na menších projektech,“ podotkl výkonný ředitel STES Martin Rak.

„Loňská obměna představenstva a vedení STES mělo jasný důvod, a to zvýšení výkonnosti společnosti,“ uvedl Petr Fousek.

„Jsem rád, že se nám toto daří a od partnerství s PENNY očekávám dlouhou a úspěšnou spolupráci.“

Smlouva platí na dva roky a obsahuje opci na její prodloužení. Finanční detaily kontraktu se obě strany rozhodly nekomentovat.

PENNY s českým fotbalem doposud spolupracovala v oblasti mládežnického, regionálního a veteránského fotbalu nebo e-gamingu. Nová smlouva zahrnuje mužskou i ženskou reprezentaci.

PENNY navíc připravilo pro své zákazníky hru s fotbalovou tematikou. Od 6. do 30. června mohou majitelé mobilní aplikace PENNY zkusit štěstí ve fotbalové PENNY hře. Pro úspěšné soutěžící má PENNY nachystáno téměř 100 tisíc produktů zdarma, dále možnost získat na vybrané výrobky výrazné slevy a jako hlavní výhry pak dárkové karty na nákup v celkové hodnotě 500 000 Kč.

Společnost Penny Market s.r.o. je dceřinou společností mezinárodního obchodního řetěžce REWE, který je jednou z největších světových obchodních společností.

Na český trh vstoupil Penny Market v roce 1997 a zaměřil se zejména na rozvoj prodejní sítě v regionech. Díky tomu dnes provozuje více než 420 prodejen, tedy nejširší síť v Česku.

Společnost PENNY se stala novým generálním partnerem českého fotbalu

Společnost PENNY se stala novým generálním partnerem českého fotbalu